Thursday 8 December 2016

Assalaaamu'alaikum..

Lama jugak saya tak update blog saya ni. Terima kasih kepada anda yang sudi singgah blog muzik kompang ini. Terima kasih juga kepada mereka yang menghantar emaik kepada saya untuk bertanyakan lebih lanjut untuk memahami apa yang saya ajarkan dalam blog ini.

Kali terakhir perkara yang saya bincangkan adalah berkenaan pukulan menyilang. Baiklah pada entri yang akan datang saya akan mengajar pukulan meningkah dan menganak.

Kali ini entri saya akan saya cuba selitkan video supaya memudahkan anda untuk memahaminya.

Saya juga akan membuka sesi pelajaran kompang ini di facebook supaya lebih memudahkan anda mempelajarinya.

Sekian

1 comment:

  1. Assalamualaikum tuan. Saya berminat untuk belajar lebih lanjut berkenaan seni kompang. Harap tuan boleh kongsikan update terbaru ataupun link ke FB tuan yang berkenaan dengan ini.Terima kasih.

    ReplyDelete